Serwis

Dojeżdżamy bardzo szybko i od razu wiemy, co jest do zrobienia.

Gdy coś się stanie z maszyną, to mechanicy serwisowi szybko będą na miejscu: Doskonale wyszkoleni, doświadczeni i najlepiej wyposażeni. To typowe dla CLAAS krótkie drogi komunikacyjne.

Podobnie jest gdy chodzi o części zamienne. Gdy znalezione jest rozwiązanie, specjalista od części zamiennych w naszej sieci logistycznej koordynuje wysyłki w odpowiednie miejsca, Aby jeszcze prędzej dotrzeć tam, gdzie należy, chcielibyśmy wykorzystywać helikoptery.

Doskonale jednak wiemy: dobry serwis powinien oferować nie tylko jakość i niezawodność, ale także być opłacalny. Nasze usługi obok pewności muszą gwarantować również ekonomikę pracy klientów.
 

Bezpieczeństwo można zaplanować przez regularną kontrolę.

Kontrola pożniwna – bezpieczeństwo planuje się przez regularną kontrolę.

Maszyny żniwne w stałych okresach czasu podlegają najwyższym obciążeniom. Do zachowania stałej, wysokiej wydajności maszyna musi być regularnie ustawiana a jej części ścieralne muszą być wymieniane.
Kontrola pożniwna / roczna pozwala stwierdzić stopień zużycia części i odkryć ukryte uszkodzenia. 

Na podstawie zeszytu kontroli wszystkie komponenty maszyny, jak na przykład pomost kierowcy, elektryka, napędy i silnik, sprawdzane są punkt po punkcie pod względem szczelności oraz funkcjonowania. Tak można ustalić oraz udokumentować aktualny stan maszyny.
Jest to idealna baza do określenia kosztów ewentualnych napraw.

Zalety:
Ustalenie aktualnego stanu maszyny na podstawie dokumentacji kontroli pożniwnej / rocznej przez partnera serwisowego CLAAS.
Dokumentacja w zeszycie kontroli pożniwnej / kontroli rocznej oraz w książce przeglądów maszyny.

 

Państwa problemy rozwiązujemy na miejscu. Także wtedy, gdy nas nie widać.

CLAAS TELEMATICS w maszynach żniwnych oferuje nie tylko korzyści ekonomiczne w czasie pracy ale również szybką pomoc techniczną opartą o informacje uzyskiwane z bezprzewodowego połączenia z mechanikiem serwisu CLAAS. Technologia telefonii komórkowej oraz internetu pozwala przesyłać dane konkretnego pojazdu bezpośrednio do przyrządów diagnostycznych albo komputera mechanika. Może on wtedy z każdego miejsca postawić prawidłową diagnozę i dojechać z niezbędnymi częściami zamiennymi. Oszczędzony czas można wykorzystać na pracę maszyną.